SONY okrem dobre známych a overených riešení v oblasti profi audia a videa prináša svojim klientom aj súbor služieb pod spoločným označením SONY Prime Support.
Ide o podporu, ktorú zákazník získava so zakúpením profi zariadení SONY. Podmienkou využívania Prime Supportu je registracia daného produktu.
ČO PRIME SUPPORT PONÚKA
- bezplatné predĺženie záruky z 12 na 24 mesiacov (aj pri kúpe produktu na IČO)
- možnosť rozšírenia záruky o ďalších 12 resp. 24 mesiacov
- bezplatné vyzdvihnutie poškodeného výrobku a doručenie kurierom späť po oprave (v rámci záruky)
- možnosť zapožičania náhradného zariadenia v prípade poruchy/ reklamácie
- prístup k Prime Support Helpdesk
- prístup k najnovším updatom firmvéru a softvéru
- informácie o novinkách z oblasti produktov Sony Professional
VIAC INFO O PREDĹŽENÍ ZÁRUKY |