Technická podpora

Ak ste zakúpili niektorý produkt alebo službu od nás a máte problém s jeho používaním alebo si myslíte, že nepracuje tak ako by mal, prosím kontaktujte nás a radi vám váš prípadný problém pomôžeme vyriešiť. Technickú podporu poskytujeme len na tie produkty a služby, ktoré boli zakúpené u nás a na ktoré máte potvrdenie o nákupe (faktúru, príjmový doklad alebo iný doklad potvrdzujúci nákup)!

Ak ste zakúpili niektorý produkt alebo službu od nás a máte problém s jeho používaním alebo si myslíte, že nepracuje tak ako by mal, prosím kontaktujte nás a radi vám váš prípadný problém pomôžeme vyriešiť. Technickú podporu poskytujeme len na tie produkty a služby, ktoré boli zakúpené u nás a na ktoré máte potvrdenie o nákupe (faktúru, príjmový doklad alebo iný doklad potvrdzujúci nákup)!

Pred kontaktovaním technickej podpory spoločnosti Syntex si prosím pripravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo faktúry, ktorá potvrdzuje nákup produktu alebo služby, s ktorou máte problém alebo sa chcete obrátiť na technickú pomoc) a pre rýchlejšie odstránenie chyby alebo vyriešenie vášho problému si prosím zistite nasledovné informácie, ak je to možné:

  • kontrolu resp. overenie chyby podľa manuálu, našich stránok alebo podľa dostupných zdrojov od výrobcu
  • kompletnosť inštalácie a aktuálnu verziu nainštalovaných ovládačov zakúpeného produktu a súvisiacich produktov
  • verziu a typ operačného systému a jeho aktualizácie
  • typ, výrobcu a verziu ovládačov grafickej karty a ostatných komponentov počítačovej zostavy, na ktorej využívate produkt
  • nastavenia a zmeny pred vzniknutím chyby, ako aj pravidelnosť výskytu chyby

 

Ak neviete ako postupovať, kontaktujte nás vopred emailom (support@syntex.sk), telefonicky (02/45525471) alebo môžete využiť aj online chat. Ak práve nebudeme online, môžete si vytvoriť ticket zaslaním správy a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.

 

Pri komplexnejších produktoch alebo riešeniach bude zisťovanie chyby alebo problému zdĺhavejšie a preto vás prosíme o rýchlejšie odpovedanie na jednotlivé kontrolné otázky, čo skráti čas potrebný na odhalenie chyby a vyriešenie problému.

Pre ďalšie zdroje a doplnkové informácie k produktom môžete navštíviť aj internetové stránky technickej podpory výrobcu, FAQ (často kladené otázky) alebo diskusné fóra na jednotlivých internetových stránkach. Jednotlivé adresy na podporu výrobcom nájdete v návode k produktu.

Ak budete mať technické problémy, otázky k funkčnosti produktu alebo si nebudete niečím istý, kontaktujte nás ešte predtým ako začnete využívať produkt! Technická podpora z našej strany môže byť v niektorých prípadoch spoplatnená podľa štandardného cenníka služieb a preto sa prosím vopred informujte.