Boris FX 9 je štandardom pre integrovanú tvorbu efektov a je veľmi hodnotný vďaka svojmu realistickému osvetleniu, pokročilému kľúčovaniu a farebným korekciám, kompozícii, vektorovému kresleniu a podporou After Effects filtrov od tretích výrobcov.
Boris FX 9 je štandardom pre integrovanú tvorbu efektov a je veľmi hodnotný vďaka svojmu realistickému osvetleniu, pokročilému kľúčovaniu a farebným korekciám, kompozícii, vektorovému kresleniu a podporou After Effects filtrov od tretích výrobcov.
Potrebujete veľmi rýchlo vytvoriť a dokončiť efekt? Boris FX ponúka knižnicu so stovkami vysokokvalitných prednastavení pre jednoduchú aplikáciu vo viac ako 20 strihových aplikáciách vrátane Grass Valley (Canopus) EDIUS alebo Adobe Premiere Pro.
Sofistikované vektorové kreslenie a spline nástroje vám umožňujú vytvárať animovateľné masky. Viac ako 60 filtrov obsahuje napríklad sledovanie pohybu a stabilizáciu obrazu ako aj animovateľné prírodné efekty, ktoré sa veľmi rýchlo začlenia do videa na časovej osi.
Hlavné znaky Boris FX 9:
Integrované efekty
Mnoho efektových balíkov obsahuje vynikajúce funkcie. Otázka je, či sú tieto efekty dostatočne využiteľné aj pri rýchlej práci a pri veľmi krátkych časoch na odovzdanie projektov. A v tejto časti Boris FX exceluje. Ponúka svojím užívateľom 2D a 3D kompozíciu a efekty presne tam, kde ju strihači najviac potrebujú - priamo v ich strihovej aplikácii.
Ovládacie okno
Mnoho pokročilých efektových aplikácií na trhu je veľmi zložitých a nový užívatelia sa často s týmito aplikácia dlho učia pracovať. Pri zložitejších projektoch je to len zdĺhavé hľadanie tých správnych nástrojov. Boris FX má najčastejšie používané nástroje a príkazy v hlavnom ovládacom okne. Jednotlivé záložky poskytujú jednoduchú organizáciu a tvorbu najrôznejších animácií. XYZ pozícia, veľkosť, priehľadnosť, rotácia,... sú v hneď prvej záložke a v ostatné nástroje na tvorbu a úpravu okrajov, tieňov, masiek alebo kompozície sa nachádzajú v ďalších záložkách.
3D DVE
Boris FX bol prvý, ktorý integroval 3D kompozíciu do sveta nelineárnych strižní. Veľmi zjednodušene to znamená manipuláciu s jednotlivými prvkami v troch rozmeroch. Ktorýkoľvek prvok v Boris môže byť otáčaný, skrútený a animovaný kdekoľvek v troch rozmeroch a renderovaný so subpixelovou presnosťou.