Technická podpora

Ak ste zakúpili niektorý produkt alebo službu od nás a máte problém s jeho používaním alebo si myslíte, že nepracuje tak ako by mal, prosím kontaktujte nás a radi vám váš prípadný problém pomôžeme vyriešiť. Technickú podporu poskytujeme len na tie produkty a služby, ktoré boli zakúpené u nás a na ktoré máte potvrdenie o nákupe (faktúru, príjmový doklad alebo iný doklad potvrdzujúci nákup).

Ak budete mať technické problémy, nejasnosti, otázky k funkčnosti produktu alebo si nebudete niečím istý, kontaktujte nás ešte predtým ako začnete využívať produkt!

Ak potrebujete od nás poradiť ako produkt používať (teda nejedná o vadu produktu, nefunkčnosť alebo technický problém), takáto forma technickej podpory môže byť v niektorých prípadoch spoplatnená podľa štandardného cenníka služieb a preto sa prosím vopred informujte.

Pred kontaktovaním technickej podpory

Pred kontaktovaním technickej podpory si prosím pripravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo objednávky alebo faktúry, ktorá potvrdzuje nákup produktu alebo služby, s ktorou máte problém) a pre rýchlejšie odstránenie chyby resp vyriešenie vášho problému si prosím zistite nasledovné informácie, ak je to možné:

  • kontrolu resp. overenie chyby podľa manuálu, našich stránok alebo podľa dostupných zdrojov od výrobcu
  • kompletnosť inštalácie a aktuálnu verziu nainštalovaných ovládačov zakúpeného produktu a súvisiacich produktov
  • verziu a typ operačného systému a jeho aktualizácie
  • typ, výrobcu a verziu ovládačov grafickej karty a ostatných komponentov počítačovej zostavy, na ktorej využívate produkt
  • nastavenia a zmeny pred vzniknutím chyby
  • pravidelnosť výskytu chyby

Všetky vyššie uvedené informácie ako aj ďalšie podrobnosti problému prosím uveďte do formuláru vedľa. Akonáhla obdržíme vašu požiadavku, budeme sa snažiť zaregovať čo najrýchlejšie.

Pri komplexnejších produktoch alebo riešeniach bude zisťovanie chyby alebo problému zdĺhavejšie a preto vás prosíme o rýchlejšie odpovedanie na jednotlivé kontrolné otázky, čo skráti čas potrebný na odhalenie chyby a vyriešenie problému.

Čo robiť zatiaľ?

Pre ďalšie zdroje a doplnkové informácie môžete navštíviť aj internetové stránky technickej podpory výrobcu, FAQ (často kladené otázky) alebo diskusné fóra na jednotlivých internetových stránkach. Jednotlivé adresy na podporu nájdete na webových stránkach výrobcu.


Kategórie

Novinky

Viac článkov...

Súhlasím

Táto webová stránka používa na poskytovanie služieb, analýzu návštevnosti a personalizáciu reklám súbory Cookies. Využívaním tohto webu a našich služieb s tým súhlasíte.