Technická podpora - Pripomienka

See the source image

Kontakt - support@syntex.cz

Nekontaktujte priamo spoločnosť BMD, pretože vás odkáže späť na spoločnosť Syntex.

[Sprievodca podporou]

  • Proces RMA je rovnaký pre záručné chyby a položky, ktoré sú "mŕtve pri príchode":
  • Nahláste problém alebo poruchu na support@syntex.cz a uveďte model a sériové číslo s popisom poruchy. Ak je to možné, užitočné sú aj fotografie a videá a uveďte aj všetky kroky, ktoré ste podnikli na vyriešenie problému.
  • Dostanete e-mailovú odpoveď, ktorá vás môže požiadať o vykonanie ďalších krokov na odstránenie problému.
  • Ak sa problém nevyrieši, dostanete číslo RMA spoločnosti Syntex a budete požiadaní o zaslanie chybného výrobku späť spoločnosti Syntex. Náklady na to znáša predajca.
  • Po prijatí položky v spoločnosti Syntex vykonáme ďalšie testy vo vlastnej réžii. Ak ju nebudeme môcť vyriešiť, pošleme ju spoločnosti BMD. Tá ju buď opraví, alebo vymení.
  • Po vyriešení vám ho spoločnosť Syntex zašle späť na naše náklady.
  • Jan Vodrážka je vedúci našej technickej podpory.
  • Sme schopní vykonať aj niektoré mimozáručné opravy alebo sprostredkovať opravy a náhradné diely prostredníctvom výrobcu.